den skönaste komenatren....

.....varje morgon får vi höra den och den är så bra
tyra frågar är hon kommer ner på morgonen om hon har blöja på sig.
- mamma, har jag blöja på mig?
-ja, är du kissnödig
-nej.
men det är vel bra att veta ifall man blir kissnödig.
det låter så gulligt när hon tittar på en och frågar.

nu är det bara 2 dagar kvar,nerräkningen har börjat.
igår var den segast dagen jag någonsin har upplevt tror jag.
men dagen gick och tillslut fick jag gå hem,idag är den den sena passet hur jag ska stå ut det vet jag tyvärr inte,men det blir nog bra det oxå.

till helgen funderar jag och tyra på att åka till aquanova och bada,det var så länge sedan vi gjorde något sånt, hur jag ska kunna vissa mig i bikini är en annan fråga men vad gör man inte för sin älskade lille vän.
anders åker till sthlm och ska jaga, vi fick inte följa :(
hade gärna gått i sthlm en dag och hälsat å vänner. det får bli flera gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0