förlossning....

det är inte så långt kvar nu och lite panikkänslor börjar krypa sig närmare. inte så mycket över just själva förlosningen utan allt runt omkring.

när börjar det? är anders i orsa och har lektion eller skogen eller sthlm ja det kan jag ju inte veta förrens det är dags men det är nog det värsta att jag inte får tag på honom.
sen vem ska ta tyra, farmor och farfar kommer men det tar ett tag för dom och sen jobbar dom oxå. så vi får hoppas att det blir natte tid så att dom kan komma och sen lämna tyra på dagis,vi har ju mangus oxå ska fråga honom igen bara.
hundarna tar grannarna,
men det är så mycket, när tyra kom inga hundar eller syskon utan det var bara vi och då var det bara att åka.
Sen är det ju så att vi inte kommer få åka hem på tidig hemgång denna gång utan vi blir kvar i några dagar då dom vill kolla hjärtat på bebisen för att se att den inte oxå har håll. och tydligen syns inte det förrens barnet är några dagar, inte för att vi vill åka hem utan att det kollas denna gång..
Anders och hans chef Joonas har försökt planerat i så att eleverna är på apu under dom veckorna som det kan kommas bli bebis.
jag vet att allt kommer lösa sig fint men jag måste ju få vara lite oroligt ialf, det kan ju bli helt fel.


nu är det bestämt på måndag åker vi till ikea JA :)
nders ska ut och släppa obbe först så vi åker efter lunch,det lir bra för då hinner tyra vara på daig lite innan..
igår var det dans igen och jag gick in med henne isalen sen smög jag ut, när hon tydligen skulle springa till mig vart hon lite fundersan och var nära på att börja gråta,men helena tog ehnne ihanden sen gick det hur bra som helst, skönt jag vet att hon kan hon är ju så vad att vara i studion efter alla mina lektioner...
när hon kom ut sa hon mamma jag är duktig, ja det är du vännen...

nu ska jag damsuga litesen ska jag åka och handla lite tills ikväll. efter det blir det lungt, rensa lite kanske har tagit det lungt i några dagar nu det får räcka...

Kommentarer
Postat av: Esteline

Du vet att du kan släppa av henne här i värsta fall :-)

2009-01-30 @ 22:15:57
URL: http://esteline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0