fredagsmys...

Igår hade vi en trevlig familjekväll..
anders köptepizza på vägen hem sen vart det popcorn och choklanboller som jag och tyra hade gjort.
tyra hon tryckte isig allt som kom i hennes väg :)
efter en stund när vi satt på pyjamas och skulle mysa i soffan så började hon hosta,jag bad henne dricka lite så att hon fick bort popcorn flanen som satt i halsen.
Där kom det spyan,flyttade ut henne på golvet och anders gick för att hämta papper och sen bara forstatte det anders tog in henne i badrummet så hon fick stå vid toaletten, in i duchen en stund på med en ny pyjamas och efter en stund i sängen.
när jag gick och la mig så kände jag tat jag inte heller mådde så bra men jag klarade mig skönt..

Anders åkte till segersta idag igen för jakt kommer hem i morgon,då ska han på skolmöte sen på måndag ska han som sagt ut och jaga, tisdag sover han i orsa. undra när jag får se honom  :)

idag blir det rättvik,tyra vill så gärna träffa farmor och farfar...
undra om vi har fått någon ny kusin då?, jag tror att det blir ett till februari barn..

ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: roppert

Ja, att det blir ett februaribarn kan vi nog inte komma undan men du får vänligen hålla ut till 17:e mars har jag ju sagt. ;)

2009-01-31 @ 14:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0