hatar torsdagar...

....jag hatar torsdagar.


tyra hade sin först dans lektion idag,hon var så duktig min lilla prinssesa. lite blyg var hon i början men det släpte så fort dom fick börja hoppa.
nu har vi ätit och duchat och snart är det sängen,det är en väldigt trött flicka som sitter i soffan och tittar på liteleinstein.

var på mvc idag,det gick så där. hade ett väldigt låg blodvärde 105 så det var bara att köpa järntableter innan vi åkte hem.
har varit trött och inte varit på den bästa humöret,menj ag trodde det berode på graviditeten, men det är ju för att jag har så långt värde.
boel sa att hon tyckte jag såg blek ut direkt när jag kom in. Och jag som har ätit så mycket frukt den sista tiden undra hur lågt det hade varit om jag inte hade gjort det?

ikväll är det somna i soffan dag, då Anders är i orsa, han ska vara där varje torsdag.

lämnade ju även i bilen idag,uch vad dyrt det vart 2500kr fattigare,ja ja men nu kan jag låsa bilen :)

så nu kan jag åka till kupolen och shopa!! hahahah nej då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0