jag säger det..

det är tyras svar på tal dom senaste dagarna.
man kan inget annat än att skratta.

inatt var en jobbig natt.
först hade jag svårt att somna, men när jag vel lyckades hörde jag tyra skrika efter välling, jag gick in och gav henne flaskan som jag hade ställt på bordet, hon ville bara ha den i famnen.
hon somnade om.
efter en stund var det dags igen. hon kom in till mig och la sig,men ville inte ligga still, jag trodde då att kl var sju men ikke då den var 04.20. sov tyra.
tyra gick ner och jag somnade om fast jag hörde henne hela tiden, efter en stund kom hon upp igen la sig i sängen men ville gå in till sin säng igen okey sa jag. hon gick tillbaka till sitt rum. somnade säkert om.
vid 06.30 kom hon tillbaka då la hon sig på magen och somnade sen sov vi till 08.30.
lite panik då hon ska vara på dagis kl09.00, men det gick.

sen har jag tvättat HELA dagen inte mycket tvätt kvar. plockat och städat undan.
imorgon ska jga träffa johanna. sen på onsdagen ska jag ta soppsäkarna och gå igenom garderoberna.
la ut nästan alla saker på tradera idag skönt. hopas det vill sälja oxå.är en svår tid nu att få sakerna sålda.

hade ju lagt annonsen på bt på 3 dagar, idag ringde det en kille som lämnade enn meddelande, skit otrevlig och konstig.
om han bara visste att den redan var såld så skulle han nog bara vara tyst. vilka idioter det finns där ute.

nu ska jag snart börja med maten.
sen ska vi vänta på anders som är på väg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0