JUL & NY ÅR 08...

...Då var det över..
Julen firade vi i rättvik hos anders föräldrar jätte trevligt som vanligt...
fick massa bra julklappar: en spark.digital fotoram, nya telefoner hem, vetekudde mm...
tyra fick alldeles för mycket,men det var lika mycket mitt fel :)

robert var hemma en hel vecka och vi han ta lite kort på magen ska bli spänande att se dom.
nyåret vart lungt jag jobbade i år igen,sen vart det middag hemma men magnus och lotte, vid elva började vi sjunga och vid 3 då gav jag up, medans anders och våra grannar sjöng vidare till 0530 ca.

jobbar mina sista dagar nu sen ska jag få gå hem,det ska bli så skönt,har en hel del projekt som jag ska göra.

sen måste jag åka till ikea och handla säng och sköntbord,det är inte så länge kvar nu tills den lille kommer.. längtar.
idag köpte jag en skötväska gr8x så nu är det stol och vagn kvar...hmmmmm

nej nu ska jag sova ska upp och jobba i morgon. min sista helg...

hej hej

Kommentarer
Postat av: roppert

Puh, äntligen lungt igen, eller hur? ;)

Har grovrensat bilderna och har ca 100 som går att jobba med. Gjorde en jättemiss med inställningarna så kvalitén på bilder blev inte vad det borde vara tyvärr. Finns åtminstonde ett par klockrena iaf och vi hade ju himlans roligt! :D

2009-01-04 @ 15:47:33
Postat av: roppert

Puh, äntligen lungt igen, eller hur? ;)

Har grovrensat bilderna och har ca 100 som går att jobba med. Gjorde en jättemiss med inställningarna så kvalitén på bilder blev inte vad det borde vara tyvärr. Finns åtminstonde ett par klockrena iaf och vi hade ju himlans roligt! :D

2009-01-04 @ 15:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0