Julstäd...

... Idag har jag städat ut julen,så skönt.
+ att allt är uppe på vinden,passade även på att ta ner kartongen men baby saker.

Nu har jag bara 3 arbetadagar kvar,vad ska jag göra sen då?
jo jag ska rensa gaderoberna
städa tvättstugan
lägga ut halva hemmet på tradera och blocket, måste rensa och bli av med lite saker som inte används längre.

Igår vad anders ute och jagade då passa jag och tyra på att vara med farmor sen på kvällen åkte vi till magnus och lotte och åt tacos och hemma gjord glass,jätte gott.
somnade tidigt i går och det var jätte skönt.

nu är det 2 månader kvar tills den lille kommer fy fan vad länge det är kvar. vill ha hon/han här NU!!!!!!

på torsdag ska jag in med bilen för att äntligen på ett lås på bilen sen skajag ta mig till mvc (utan bil) och på eftermiddagen ska tyra börja på dans, jag hoppas att hon gillar det och att det funkar, hon är egentligen för liten men vi ger det ett försök,
ska även höra med johanna hur ddet går med mulle fast för små barn har glömt vad det heter. skulle vilja att tyra började där oxå.

nej nu ska jag fixa med maten sen ska jag fixa tvätten sen får det vara klart för idag.

hej då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0