nytt...

då är den nya vagnen beställd brio sing brun.
frågade anders om det var okey, samt att vi behöver en vagn till bebisen då jag sålda bt.
den skulle komma i slutet av januari. den blev inte så dyr 1600 kr ska jag betala det är inte mycket för en helt nu vagn.

skulle ju även lägga ut sittyn till salu men jag väntar till våren då jag behöver en till tyra just nu.

idag blir det en hemma dag med plock om jag orkar. vet inte vad som är fel med mig men jag kan inte vara glad känner mig som att jag har satt upp en vägg och ingen kommer förbi den,kanske behöver prata med någon,skulle ju vara skönt.
vad är det som hindrar mig från att vara glad och lycklig.
det kommer nog bli bättre när den lille kommer..

nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0