Rättvik..

det vart rättvik idag ändå.
var in på stan och skulle kolla efter en overall,men hittade ingen :(
åkte till farmor och farfar där vi åt kebab till lunch..HIHI

har haft ont imagen idag + att humöret inte har varit det bästa,var rädd ett tag att jag skulle få lov att ta hem anders men det gav med sig så han kunde stanna.
När vi skulle åka hem tänkte jag tat jag skulle ringa för att se hur det hade gått,men jag fick inget svar så jag la ner telefonen och när jag tittar upp står det ett råddjur vid väg kanten och ser förvirad ut jag bromsar in för att se om det skulle titta fram ett till men inte, den som redan var där sprang in i skogen igen.

anders ringde efter ett tag dom hade nog börjat festa lät det som,jag var inte så trevlig i telefonen, bad om ursäkt sen men men...

pratade nyss med han, varför kan jag inte vara glad vad är det för fel?

nu lär jag ta hand om tyra som står i duchen för tredje dagen irad, hon älskar verkligen att ducha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0