själv igen..

han kom hem och vända...
ja vad ska jag säga...
ikväll ska anders sova i en jaktkomis stuga och i morgon ska dom ut och jaga.
så jag och tyra blir själva.
imorgon blir det nog barnens hus måste köpa täcke och kudde till vagnen som kommer nästa vecka, dom ringde i går och sa att dom skickar den på måndag så jag borde ha den onsdag och då vill jag göra i ordning den. hihihi

idag var älskade camilla föbi en sväng, vi satt och pratadeså skönt att få se henne igen...
sen åkt vi till willys och handlade hem och gjorde mat.

här om dagen så köpte jag en antonberg choklad bit och när jag kom hem och tittade in på johannas blogg så hade och skrivit om just anton berg och visst är det gott har helt fastat för den nu och har köpt hem lite aav varje sort, det är ju så gott men dyrt. men smakar det så kostar det.

i februari blir det ikea har inte riktigt bestämt dag än antlige måndag den 2 eller lördagen den 7  det beror på anders lite ska köpa en del till till köket, men jag måste ringa röris först så att han kan komma och titta på hur vi kan göra det smidigast.

imorgon kväll blir det mys då ska vi göra egen pizza med sallad och sen blir det gottis till tändern ramlar ur :) nej inte riktigt så men vi ska mysa  HELA familjen....

nej nu ska jag göra i ordning tyra för sängen, starkas flicka håller på att bli sjuk. hostade hela natten i natt sen ville hon inte somna om utan satt inne hos oss och sjöng,jag behöver verkligen sova jag är inte människa annars ialf just nu när jag är gravid annars är det inga problem.

ha en trevlig kväll framför tv alla ni läsare.. det ska jag ha

Kommentarer
Postat av: Sigrid

oj du verkar ha fullt upp hela tiden :)

2009-01-25 @ 13:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0