städning...

idag var en dag på stan.
först träffade jag kerstin för att dickutera lite saker sen tog johanna över och det vart lite fynd på po.p
tittade runt på stan var inget som jag direkt föll för. köpte tossar och vantar till bebben på åhlens. det är faktiskt kalt i mars i detta land.
åkte up till maxi för att köpa flera kartonger, sen hem och städa garderoben. nu har det blivit fint där inne ska se om jag kanske ska måla i sommar.
måste köpa mera galgar bara.hatar när det hänger olika.
rensade även i lådorna lite vart en sopsäck med kasta och en hög med sälja, så nu ska jag bara rensa datorn så att jag kan lägga in lite nya kort så jag kan sälja...

fick en fin lönespec idag den tackar vi för, men jag har slitit för den oxå kan jag lova. så nu känner jag lite lungnare när det ska vandras till ikes snart och shoppa...hihihi

det har varit en riktig pyssel dag men det är så skönt när det är sådana dagar.
nu ska jag rensa tyras garderob och ssen blir det alla lådor med skräp. SEN det stora jobbet tvätt stugan och börja planera hur den ska se ut...

igår var jag hos johanna och fikade trevligt, så skönt att bara få prata om allt..
imorgon blir det en sväng till åsa och på fredag blir det camilla.
lördag blir det hemma dag och på söndag ska jag få några timmar för mig själv då ska jag på ljusstöpar party, dyrt men det ska bli roligt...tycker det är roligt att göra sådana saker.

nej nu ska jag plocka ihop lite här så det ser någolunda ut när anders kommer hem i morgon.. tyra ska ju in och dans i morgon efter dagis så vi kommer nog hem samtidigt..

puss

Kommentarer
Postat av: Milla

Längtar efter att få se dig igen gumman och ta lite på maggen ;)

PUSS!

2009-01-23 @ 00:58:52
URL: http://mirrka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0