tisdag..

.. idag har jag tagit det ganska lungt.
jag lämnade tyra på dagis åkte in till maxi och handlade lite,sen tittade jag in till johanna och fikade lite.hem stoppa in mejerivaror i kylen sen hämta tyra på dagis.

dom ringde från hipphopp idag och sa att overallen som jag beställt inte fanns :( jag som äntligen hade bestämt mig.
men dom hade den i 56 det stod 62 på nätet men det fanns inte,men 56 som inte stod med fanns, ja jag tar den istället. jag hoppas att den räcker. men jag har ett svea fleece ställ som den lille får ha efter overallen.

jag börjar få lite panik över saker som ska fixas jag vet det är ett tag kvar men det är så skönt när all är klart.
det blir nog ikea i början av februari hoppas jag.
nej nu ska jag titta till maten. ungstekt falukorv med potatismos mumma


han sa det och jag vart så glad.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0