Calimero....

Igår fick jag ett sms om man ska skicka detta sms vidare till 9 systrar som man älskar och inom 9 minuter skulle någon hända som gjorde en lycklig... nej men efter 13 timmar fick jag ett samtal om att få börja jobba lite extra på Calemero!!
ÅÅÅ vad min dag räddad eller?!
Tack petra och Magnus.
Jag älskar denna butik och det ska bli riktigt roligt att få bli en av dom.
Det som känns skönt att att dom vet att jag har småbarn och just nu bara vill ha extra och det var det som dom behövde oxå.. Alla vinner!!

Maria kom förbi idag och hon ville till Calemero så det passade bra att prata lite med Petra samtidigt.

Så nu ska jag jobba 2 timmar imorgon för att få lite kött på bena och sen 3 timmar på lördagen.
vilket känns superbra.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Stort grattis vad roligt. Hälsa Petra å Magnus ifrån mig med en björn kram.

2009-07-10 @ 08:44:23
URL: http://ingelam.blogg.se/
Postat av: Frida

grattis!



vi ska titta in en sväng på C idag, vi kanske ses ;)

2009-07-10 @ 11:53:34
Postat av: Åsa

Du ser, det blir ju toppen bra !!! Allt ordnar sig och du kommer att må så bra.

2009-07-10 @ 19:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0