Camilla....

Idag packade vi in oss i ilen och åkte mot borlänge,men vi åkte först till Gustafs för att lämna lite köttfärs  som ska bli hamburgare.
Sen åkte vi till Camilla.
Tyra hade en helt underbar dag då hon fick bestämma lunch.. Det var Hemmagjorda körrbullar,med färskpotatis och sås, sallad och mys det var helt fantastiskt.
Men medans maten gjordes iordning så spelade vi wii (vill ha) lyssnade medans Camillas bror och kompis spelade gittar, sen testade jag en rockring som gjorde skit ont men det är nog effektiv. ska kanske kolla på en sådan. måste ju hjälpa kroppen lite.
Efter det gick vi upp och Tyra fick spela fiol....

När vi ätit och fikat lagt pussel och lekt så ville Tyra bada i deras STORA pol ute på gården som visade 18 grader brrrr
Men i skulle hon så Camilla fick hopa i bikinin och Tyra tog på sig armpuffarna, När Camilla klev ner i vattnet frågade hon Tyra om hon verkligen villr bada och fick till sva JA!! jag tog tag i Tyra och doppade ner henne över kanten 2 gånger sen ville hon inget mera, då gick badflickrona in i duchen istället :O)

När vi hade myst klart med Camilla åkte vi till dollarstore för att köpa muffinsformar som dom inte hade men jag hittade massa andra saker som jag behöver till dopet så nu måste jag åka ditt när $ kommer och köpa på mig.
Sen åkte vi hem och bara myset


Grattis till johanna som blir 25 år idag. Jag hoppas du hade en bra dag med massa paket. Vi kommer på Lördag!!!

å tack camilla för denna dag. den var underbar.

Nu ska jag kolla på tv sen sova.
Har en hel säng för mig själv eller själv och själv barnen sover där ifrån kl 05.00 men tills det..Anders är och jobbar i Orsa.

God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0