Första dagen....

Så nu har jag gjort min första dag på Calemero... Det gick super bra.
Det var lite rusning i butiken men det tycker jag bara är ra,då lär man sig snabbast.. :)
Det ska blir riktigt roligt att få bli en av dom..
Imorgon kör vi igen, sa till Maria att hon fick ringa in mig om jag behövs tidigare än vad som är sagt
(utan att prata med petra... Förlåt)


Anders tar tjejorna till Rättvik där tyra ska få sova över eftersom att vi andra ska på fest hos johanna..
Johanna vill ha med mig på Harrys, det hade varit jätte roligt men tyvärr så till låter inte ekonomin sådana utflykter ( vi tar det en annan gång vännen) + att jag har Svea..

Ikväll spelade vi kub med grannarna sen gick vi in då vi blev bittna av knott och nu spelar dom poker....

Tyra har börjat dröma mardrömmar. igår bara skrek hon i sängen fick försöka få henne att vakna så att hon kunde somna om, lika idag...
Svea hon ligger i soffan och sover ska väcka henne snart så att hon sover natten sen...

Nu ska jag plocka lite sen sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0