Fredag.....

Jaha då var det dags för helg.. nog för att lla dagar känns som helg idetta hus :D
Jag började dagen med att diska undan ett berg sen igår,
plockade in ALL tvätt som legat alldelse för länge, bädade rent.
Sen gick jag och Tyra ut vid 10 tiden för att klippa klart gräset som jag inte orkade igår ;)
 ja nu var det bara att sätt igång.
flyttade undan allt som ska stå i vägen hela tiden och gjorde klart,
lyfte även i veden där den skulle vara och fixade lite där.
Bad Tyra städa ur lekstugan så att jag kunde ta ut spisen och matleksakerna ditt...
fixade även en flaggstång till henne :)
nu ser det ut som en egen liten tomt med bord och parasoll,flaggstång mm så mysigt...
Nu är det bara att måla den kvar.
Vi firade inflyttningen med att fylla polen med vatten och bollar, sen hämtade Tyra en pall och hoppade ner i polen medans jag skulle träffa henne med bollarna... ja hon har ideér denna flicka.
Jag log i solstolen och bättrade på brännan.... Efter en dag i solen så kom färgen tillbaka, det tycker jag om..
Fixade lite lunch som vi intog ute i solen, åkte in och handlade och köpte glass..
nu är kontot TOMT!!!!  fy jag hatar detta...
Sen var det dags för middag som fick bli kyckling och färskpotatissallad... mumms

Efter maten var det dags att STÄDA både ute och inne...

Nu sover båda flickorna gott och Anders är hos grannen och spelar poker... Hoppas du vinner vännen ;)





Kommentarer
Postat av: Petra

Fy vad jag blev avundsjuk när du fått vara i solen och fått lite bränna... Jag borde låta någon jobba lite och fylla på kontot ;) och ge mig själv lite ledigt för att hinna i kapp med solbrännan !!!!

Tåls att fundera på lite medans jag jobbar med köket... :) Kram P

2009-07-17 @ 22:27:18
Postat av: Frida

Får man fråga vad du gjorde av det andra barnet under dagen? Här får jag absolut ingenting gjort när jag är själv, ska inte den ena underhållas så är det ju den andra!

2009-07-18 @ 20:49:57
Postat av: Robban

Du verkar ju bra på det där med att klippa gräs, du får börja sälja den tjänsten i sågmyra nytt !!!!!

2009-07-18 @ 22:22:18
URL: http://www.baconweb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0