Gopen...

....Idag igen :D
Ja som sagt vi har bosatt oss där nu alla har "sin" plats och inga andra är välkomna :D haha skämtar!
Nej det visade ju sig att det vart en soligt dag ändå.så det var bara att packa vagnen och dra ner till sjön...
Idag kom även irma och Albin på besök, och Tyra som har frågat om Irma varje dag vilken lycka...
annars var det samma "gammla" gäng som var där...

Anders var med en stund ååå vad jag älskar den mannen....

Imorgon blir det en förmiddag på flotten med goda vänners sällskap....

Nästa vecka tror jag att jag måste ta mig en tur runt om ocg fixa lite saker OM inte solen är framme då blir det plajan... :D
Nu är det dags för middagsfix...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0