Herrgården.....

Idag började jag dagen med att gå en promenad med Malin och Milo.. det måste vi göra om vännen...
Sen tog vi oss hem fixade lunch och sen ringde Magnus och frågade om jag kunde jobba..
Så jag ringde till Anders som fick komma hem, jag gjorde iordning mig och drog för att joba några timmar.
Ska även jobba några timmar i morgon fm.
Sen bar det av hem och fixade middag... bytte om och tog oss till herrgården där det var musikkväll...
det var robban vs Markus som spelade lite.
Iförd sommarkläning satt jag och njöt... efter ett tag vart det kalt så då fick filten åka på.
Anders festade till det på öl medans tyra fick 2 festis och 1½ chokladboll och jag en kaka...
Svea somnade och sov en stund..
Tyra lekte med rosa och hade jätte roligt när hon inte var sur..
(någon som vet vad man sa göra med en tjej på 3 som bara grinar och surar för ALLT!!!)
22.15 var vi hemma då var det bara att stoppa barnen i sängen och försöka få som att somna....
NU sover dom......

HAR UPPDATERAR DOPLISTAN!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Snart kommer jag och busar med henne!! :)

Det är bara en vecka kvar nu tills jag är hemma!!! (typ..)



PUSS!

2009-07-15 @ 15:17:35
URL: http://mirrka.blogg.se/
Postat av: Maya

Hej Mickis!



Hittade din blogg! Vad kul att se bilder på barnen. De är så söta!



Vad kul med jobb på Calimero!



Hoppas allt är bra med er alla!



Kram/Maya

2009-07-15 @ 21:44:01
URL: http://blandbarnochdammrattor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0