mån, ons, tis, sön ???

Ja jag har Ingen anning om vilken dag det är, börjar bli lite jobbigt faktiskt, men men
Idag då.... jag började med att städa nedevåningen och pysslade lite,
efter det var det dags för lunch och sen gick jag och Tyra ut för att hoppa lite.
drog fram gräsklipparen och drog igång dagens runda.
Tyra gick efter med sin klippare :)
Åkte därefter till Calemero för att kolla lite. GUD vad fina saker dom har fått...
Jag ska ha fruktfatet som jag kallar det :)
Så petra om jag inte hinner på dom och dom är på väg att ta slut Lägg undan ett åt mig ;)
Efter den lilla shoppingrundan åkte vi hem och åt middag.
Sen promenad med hundarna...
Hem igen och myste lite och börja förbereda natten.
Imorgon måste jag in igen för jag glömde att köpa papper till programerna och jag måste fixa det för snart är det fredag och då ska dom vikas och sen på lördag användas för att sedan kastas. :(
Så mycket jobb,men jag tycker det är så roligt att planera och pyssla så det gör inget.
Jag tror det är detjag ska joba med.
Hmmm jag har ju fått förfrågan om att arr ett bröllop jag hoppas hoppas att vi kan få göra det.

Idag fick vi även ett väntat telesamtal som vi väntat på i ca 2 år.
Vi kontaktade socialen i Falun för att bli stödfamilj åt ensamnstående för avlastning.
Men tydligen så kom vi bort bland alla papper eller jag vet inte,men igår ringde dom och frågade om vi fortfarande var intresserade och det är vi,
Så idag kom nästa samtal, vi ska på möte på Tisdag för att träffa familjen.
Jag tror det kommer bli jätte bra.
Vi ska bara vara en avlastning ca 1 helg i månaden.

Ja vi får vel se hur det går.

Nej Godnatt alla mina trogna läsare.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men va roligt, det har jag också velat länge. Men har väntat för att få ordning på huset mer. Nu vet ju du hur man går till väga.

Kram på dig.

2009-07-23 @ 11:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0