Rosa...

04.21 sms ( som jag inte hört)
ca 05.20 telesamtal från robban.
Frida har värkar.
Fattade inte att det var min tele som ringde utan låg och sprakade på Anders att han skulle stänga av sitt alarm,men sen fattar jag springer upp tar telen med det slutar att ringa ska ringa upp men då ringer Anders tele svarar. Det är robban.
Han frågar om vi Rosa kunde komma? Absolut.
Kl 06.20 kliver en trött 3 åring ur bilen...
Robban åker hem för att ta hand om Frida.Dom får inte åka in till bb än då dom har fullt... hmmm
Starkars...
Jag och Rosa går upp och väcker Tyra..
Sen blir det tv och frukost.
Frågar vad dom vill ha och Rosa vill ha äggröra ? okey det var bara att ställs sig vid spisen...
Vi äter och sen drar vi ut på flotten vid lunch tid..
flickorna ritade och fikade hela tiden
Anders,tyra och jag badade en snabbis i omgångar...
Det var så skönt... Älskar tat vara på flotten...

vid 09.20 får jag ett mms om att dom sitter i korridoren på bb och 09.50 är Malva född... ojojoj det går undan...

Dagen rullar på och vi äter egna jordgubbar, lunch, fika..
Jag tar med min fickorna till Godis Britta för att köpa lite Lördagsgodis, när vi komer hem tar Anders med dom ner till stranden och baba lite.
Vid fem tiden ca kommer robban och berättar för Rosa att hon blivit Storasyster, men hon är SÅ trött att hon inte riktigt fattar....

nu när vi har blivit ett barn kort, blir det lite fix. Tyra ät JÄTTE trött..
Vi åker och handlar lite och sen får hon lite kvällsmat och sen väntar sängen.
Jag och Anders tar och gör risotto och sätter oss på balkongen och bara myser.
Vi går ner till soffan och äter chips.
Vid 22.15 ligger vi i sängen och sover...vi var oxå SÅ TRÖTTA :)
Sov till åtta i morse  


Kommentarer
Postat av: Frida

Vi är oändligt tacksamma för all hjälp igår! Tack, tack, tack! Det blev ju precis som du sa också, det gick på halva tiden mot Rosa, sju timmar! Men då gjorde vi 6.45 hemma/i bilen/i korridoren, och femton minuter inne på ett förlossingsrum :O

2009-07-05 @ 20:54:11
Postat av: Robban

Bra att ni iaf fick ett skönt slut på dagen och inga sömnproblem, det är fint det.. Bara låna Rosa när ni vill och är sugna på lite sömn.... He he.. Ni är grymma...... Det blir payback...

2009-07-05 @ 21:49:46
URL: http://www.myspace.com/baconcool

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0