rund tur..

Dagen började med att prästen kom och vi gick igenom dopet. Det var en del extra jobb,men det är bara roligt.
Så Camilla och Robert var beredd på jobb på fredag kväll... Självklart bjuder vi på vin och mat ;)

Sen åkte vi till Calemero där Petra hade en överraskning..
Tack igen underbara Petra, du är så underbar.
Efter det träffade vi Anders för att ge honom en present från Tyra,
tog en Tur förbi hönshuset och hittade en till
 dop present till Svea:

En svart mössa med kurbits...

JAg och Tyra ska ha lika dom var jätte fina.

Sen åkte vi hem och klippte ena gräsmattan, den andra får vänta lite då grannen har lånat den.
Så under tiden passade jag och Tyra på att plocka jordgubar för att göra paj på tills ikväll.
( hoppas det hinner komma nys tills dopet)

Snart ska jag börja med maten ska även plocka in ALL tvätt idag... uch vad mycket som ska göras..
ja ja det är bara att sätta fart.. :)



Kommentarer
Postat av: roppert

Fredag kväll kommer att gå som smort (förutsatt att vi smörjer redigt med vin) så no worries där.

Blir lite orolig över jordgubbarna dock. Kräver att det kommer nya till dopet annars blir det ingen dräkt! ;-)

2009-07-16 @ 16:36:17
Postat av: Frida

jahaja. förstod att du skulle gilla dem lika mycket som jag, oemotståndliga helt enkelt :) kan ju se framför mig hur vi kommer gående alla sex i likadana mössor. Då får Sågmyrafolket nåt att prata om. Vi kan sprida ut att vi har gått med i en sekt eller nåt annat spännande ;)

2009-07-16 @ 18:16:50
Postat av: Petra

Du är underbar du med :) Som det ser ut nu så klarar vi helgen med Maria B då hon är piggare igen!

Kram P

2009-07-16 @ 21:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0