Sover...

Tyra som har varit lite krånglig på nätterna dessa dagar när det är så varmt sov hel natten i sin säng.
Jag duchade henne innan hon la sig, öppnade balkongen och la ett påslakan över henne....det fungerade jätte bra till kl 05.00ca då hon ville leka. jag hade varit upp en gång tidigare för att ge henne nappen så jag frågade Anders om han ville gå upp med flickrona eftersom att Svea oxå var vaken helt plötsligt, det gjorde han :)
Så jag fick ligga en stund till... eller ja 2 timmar extra. menj ag kunde inte ritigt somna om hela tiden.
När jag kom ner hade Svea sovit och ätit och tyra fått frukost, anders drog sig till kontoret.
Nu sover båda igen och jag tror det är behövligt :)
Ska snart väka Tyra så hon inte sover för länge så det blir kaos i kväll....

Idag vet jag inte riktigt vad som sker... vi får vänta och se vad det blir för väder mot eftermiddagen om jag kan bättra på brännan eller om jag får nöja mig denna gång... hmmm.Tyra ville då inte gå och bada sa hon så vi får se....
Men det finns lite att fixa här hemma oxå som har fått vara nu när vi har flyttat ut,men man måste ju passa på att njuta vi har ju inte så många varma veckori detta land,och som att jag aldrig lyckas med att åka utomland så måste jag passa på... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0