Torsdag...

Ja hur ser denna dag ut då??
hmm jo det blir stranden igen..måste ju ta vara på dena sol som har gett oss en helt underbar vecka.
Nästa vecka blir det sol och 20grader ute...men tydligen ska det bli bra igen i augusti....
 ja vi får vel se...
Men som sagt idag blir det gopen på våran plats ;) med lek och bad hela dagen.
Någon som vill följa det är bara att göra oss sällskap...

igår så var vi in och handlade innan vi tog oss til bvc för en kontroll av seva.
vel hemma igen så gjorde jag iordning en grekisksallad och packade i ordning vagnen för att gå ner och bada.
medans jag fixade kom regnet.. hmmmm vi väntar en stund sa jag til Tyra och när jag var klar
 var det sol och varmt igen.
Vi tog vårat och gick, på badplatsen var rosa med familj där igen,
ingen bebis där ännu..... när vill den lille komma ut?

Tjejerna lekte och efter en stund kom regnet igen,vi hade son tur att vi han hem innan det värsta kom.
Rosa vart kvar en stund för att lea med Tyra..
Dom fungerar verkligen bra ihop.
Ja okey dom är 3 år och båda har ett humör men det är roligt att lyssna på dom.. ;)

Svea då? ja hon väger nu 5180g
Var 60 cm lång
hmm hon går upp och "kurvan ser bra ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0