Camilla....

Har haft en helt underbar dag idag.
Tack Camilla..
Lämnade Tyra på dagis vid nio sen åkte jag och svea vidare till flotten för att lämna saker som anders behövde i kväll...
Hem för att kolla på dagens avsnitt.
vid halv ett kom camilla förbi.
vi han prata en del innan det var dags att hämta Tyra på dagis.
Anders kom förbi hemma för att hämta lite saker.... hihihi
jag packade in svea och camilla ibilen och for till dagis.
Åkte till bittes för att inta lite fika.....


supergod räksmörgås



Tyra festade på glass och festis...



Älskade Camilla med sin efterrätt...



Svea fick bara titta när vi andra fikade...

Efter denna underbara fika åkte vi till scorett för att kolla på ETT par skor  till camilla, men vi kom ut med SEX par.
Jag fick 2 utav dom TACK!!!!
Hittade även ett par jätte fina vagabond....
ska köpa dom sen..

Vidare in på lager för att skaffa ett par byxor till kvällen, då hon trodde det var sommar ute och kom i shorts.
Vi kom ut med jeans,klänning,solglassögen,2 par skor :D
Jag köpte en kläning och ett par skor.

Sen åkte vi hem camilla lite fattigare men med många skor.

Gjorde våfflor till mig och tyra innan jag stoppade henne i badet och sen i säng.

så nu sitter jag här med Svea sovande bredvid mig och kollar på tv.
Anders kom förbi en stund och bytte till torra kläder sen åkte han tillo rsa för att lämna av sina elever.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0