Dålig....

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen..
Vädret har gjort så man inte riktigt har haft lust att göra något..

Svea har fått börja med ersättning och nog var hon hungrig allt... starkas liten..
Hon har alltid varit glad och nöjd men nu sover hon lite bättre på dagarna och kan ligga själv och leka längre stunder.
Jag amman henne fortfarande men hon får ca 60ml x3 gånger dagen.
ibland lite mera och det verkar funka, förutom att hon blir lite hård i magen.
Hon hade inte bajsat på 3 dagar men när vi var till farmor och farfar i söndags då kom allt...
Upp på ryggen, på farfar och mig sen forstatte hon att göra lite mera men vi klarde kläderna ialf. nu har det inte kommit något på några dgar så jag väntar på nästa last..

Tyra har sommarlov och vilket väder hon får,
 jag hade tänkt att vi skulle bada och vara ute men det är ju idag som är det första dagen på veckor som andas lite sol även om det blåser, nu hoppas vi å att den stannar över midsommar.

I går kväll gjorde jag och Anders våran plikt:
S= 110 A=15 RU= 80 RY= 15 mitt..

Idag blir det lungt ska börja städa lite inför helgen..

Inatt vaknade Anders av att det var blött i sängen gissa vem som hade kissat på sig....
Jo Tyra som hade lagt sig i våran säng, det är 2:a gången det händer. så då är det lungt.

Njut av solen det ska jag göra...


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det tycker jag var dåligt gjort av dig. HAHA..Själv har man uppdaterat nu.=) Kraam!

2009-06-16 @ 20:21:08
URL: http://mariahedberg.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja, vem har inte haft lite kiss i sängen. Nu kan jag stå på benen så vi måste ses

kram

2009-06-17 @ 15:23:41
Postat av: Sara

Jag har gett båda mina barn ersättning och dom har fått Sempers Lemolac den är lite bättre mot magen, och blir hon hård i magen så kan man ha i lite messmör i ersättningen.



/Sara B

2009-06-18 @ 15:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0