Fästing....

När Tyra bara var någon måndag hittade jag en fästing på henne.
Den satt på axeln.
Efter den dagen har hon haft 3-4 till...
Jag tycker inte om när dom sitter på människor.
Vi kan ju vara glada att det inte finns borelia här men ändå..
För en stund sedan satt jag och gav Svea mat när jag såg hen krypande i håret på henne.
 PANIK!!! försöker få tag på den med fingrana men lyckas inte,
in på toaletten och lutar över henne över toalett stolen för att få den att ramla ner,
efter en stund lossnar den,
Anders sa att jag inte ska få panik,men jag var så rädd att den skulle sätta sig...
Tydligen kan dom gå runt i 2 dagar utan att sätta fast sig...uch.....
Nu är den nerspolad och borta....


Idag är det student firande för många, jag saknar min student... Det var SÅÅåå roligt.
Men vad har dom fått för väder?
Molning och regningt..
Imorgon är det balen i Falun och jag hoppas dom får soligt då.
+ så vill JAG ha sommaren tillbaka
Vi säger grattis till
Tessan-Falun
Mathilda-Rättvik
Sara-Rättvik
Som tar studenten i dag.
Jag önskar er alla en bra dag och att ni får en bra framtid..

Idag kommer mamma och hälsar på...



JAg bloggade aldrig igår så.
A=15
S=110
RU= 80
RY= 20




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0