Kladd....

Så nu har jag slängt ihop en kladdkaka för dagen.
Nu får vi se om det är någon som kommer och fikar... haha
Tyra bjöd in frmor och farfar igår så vi får se dom hde lite ved att fixa,

Hämtade ut mitt Ellos paket i går och Allt var jäte bra.
Köpa 2 tunikor som jag ångrar att jag inte tog en svart oxå super sköna.
ett par byxor lite små men det blir nog bra..
en blus från esprit den är jag lite osäker på..
Och så min efterlängtade kläning. är dock inte så nöjd att ha den som kläning
eftersom den var lite kort på sidorna men
jag har en ide. annars får den vara en tunika att ha till byxor och leggings....
Men fin är den ialf...

Iveckan kanske Robert kommer upp. Det kommer bli jätte trevligt.

Tyra sitter just nu och kollar på Pippi medans Svea precis har vaknat, jag ska diska och plocka in tvätten.
 Jag måste köpa flera pippa filmer då JAG har börjat tröttnat på denna film vill ju se flera :)

Igår beställde jag färg och klipp tid till dopet.
men jag ska kolla runt lite för att se om det finns ett biligare alternativ.
Vet inte hur jag ska göra med håret,skulle vilja ha ljust men inte blont,
Någon som har en bra idé?

jag kommer snart lägga ut en dop lista med ideér och önskningar till dopet.
Det är många som frågar så därför!

Ha en bra regningdag!

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha ringde ja precis när du skrev det där eller?! ;-)

2009-06-13 @ 20:27:02
URL: http://esteline.blogg.se/
Postat av: Milla

Nåt annat du vill dela med dig?? ;) ;) ;)

2009-06-14 @ 13:11:10
URL: http://mirrka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0