Lekdag nr:2

Idag hade vi en till lekdag men med grannen så det vart ingen resa.
Barnen lekte nästan hela dagen.
Dom badade i polen och studsade matta..
Sen gick dom över till Filip och där fick dom åka vattebana...
Det var två trötta barn mot eftermiddagen som bara grät och grät..




Mata hundarna med gräs det var super roligt






Man blir törstig av all lek!



 





Svea och underbara Martina som även hon kom för att "leka"


Tyra har tagit kort på mig... SNYGGT!!!

Som sagt kom även Martina för att hälsa på, vi hade en mysig stund ute i solen.
Det blev en hel del snack.. :)
Jätte trevligt att få träffa henne...





Oj hur man ser ut... ja jag bjuder på denna oxå....

Imorgon ska barnen leka igen och jag ska klippa gräset..

A= 15
S=120
RY=30
RU=80

Kan tyvärr inte visa kort från när dom åkte vattenbanan då barnen var nakna..

Nu på kvällen var vi ute en stund hela familjen och pysslade lite i trädgården,
så nu ska jag bygga lite och gräva ;)


Ha en underbar kväll....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med massa bilder och du är ju jätte fin, inte klaga snygging. Ha det så bra !!!

2009-06-24 @ 23:10:20
Postat av: suss

Vilka härliga bilder, och så många. Superkul med bloggar med mycket bilder :0)

2009-06-25 @ 16:45:16
URL: http://sussblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0