Lekdag....

Idag har jag och tjejerna varit in till Falun på Lekträff hos Carro med pojkarna Rasmus och Lukas.



Tyra och Rasmus solar



Lukas



Svea

 



Lukas



Tyra



Jag i den efterlägatde klänngen från Ellos



Underbara Carro som fixar en super Lunch..

Barnen lekte med allt som fanns och lite mera,
Jag och carro fick en stund att bara snacka.
Tack för en underbar dag

Efter att vi hade varit där åkte vi en snabbis och hälade på en nyvaken Maria.
Vi fikade och sen bar det av hem för fixa lite middag.

Ni ligger Tyra och sover, Svea ligger redvid mig sovande
jag bloggar men ska diska och plocka undan lite innan det är dags att inta soffans

A= 15
S=120
RY=30
RU= 70



Kommentarer
Postat av: Milla

Klänningen är ju SKITSNYGG på juh!

du kan LÄTT ha ett vitt linne under sådär! :)

DUKTIG du är också med träningen. Jag med faktiskt, har bara inte hunnit trycka in det i bloggen. Men jag håller vad jag lovar hjärtat och snart kommer jag hem!

PUSS!!

2009-06-24 @ 17:57:00
URL: http://mirrka.blogg.se/
Postat av: michaela

Camilla: tack vännen... ja jag har glömt att skrivai annars har jag bloggat och gjort det efter. vi är duktiga.. saknar dig... puss

2009-06-24 @ 20:44:27
URL: http://michaelaloow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0