Lördag...

I lördags var det ute dag hela dagen.
Jag var ute och fixade lite innan det var dags för en till omgång med gräsklipparen.
Tvättade oxå all tvätt...
Efter lunch åkte jag och flickorna in till stan för att göra lite ärenden inte den bästa dagen att sätta två barn i bilen men men,
åkte och handlade samt til öb för att köpa studsmatta.
Så nu är den här och vi hoppar alla det är ju så roligt.....

Var även på plantagen och köpte lite blommor så nu har vi planterat lite i ALLA lådor, det fattas dock lite ännu det får bli nästa månad HAHAHAHA.

Kvällen avslutades mad att vi satt i soffan efter att båda bränt sig på ryggen (fast jag smörde in mig)
Anders forstatte med grannen i källaren med ett varsitt glas mednas jag och Svea intog sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0