Midsommar...

Ja idag var det dags igen för årets midsommar i Sågmyra..
Panik panik..
Tyra och filip har lekt hela dagen, det ar mycket spring idessa ben då dom sprang mellan husen och studsade.
Men det är jätte roligt att dom trivs tillsammans.
Jag klippte gräset och städade inne.
Syde gardiner och pysslade..
Sen var det dags för middag och duch för alla + klä på sig för att åka och dansa..




 

Tyra me rosa och irma


Anders i sin dräkt


Om jag hade tagit på hela grejen så på andra sidan kortet står det 20 män och trycker stången mot Anders.

jag och Tyra dansade hela tiden, riktigt roligt.
Efter en stund hade jag blivit 5 barns mamma :D

imorgon blir det handla...

Kommentarer
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Va skoj att hitta dig här:) Hoppas allt är bra....ska ta å läsa lite inlägg här nu:)



Kram å glad midsommar

2009-06-17 @ 23:24:12
URL: http://styleandlifebyleia.se
Postat av: Maria

HAHA vad Anders var fin i sin hatt =) Men Tyra var den sötaste av ALLA =)

2009-06-18 @ 09:11:23
URL: http://mariahedberg.blogg.se/
Postat av: roppert

Åh, nu har det börjat! Jag ligger en dag efter. Snart hämta bilen å packa. Glömmer nog dräkten dock... :-P

2009-06-18 @ 15:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0