MidsommarDagen...

Denna dag började med att försöka få liv i Anders, Robert var det inga problem med.
Myste lite å morgonen och sen gjorde vi lunch.
Bar av till Rättvik och fixade mat då jag och flickorna + robert skulle åka till furedal och fira, Anders fick lov att vara hemma då han hade flotte tur. :( synd jag ville ha han med.
När vi kom till Rättvik och farmor och farfar skulle vi  hämta  kött och pot sallad, men vi kom ut med kött,pot sallad, melon,sallad,bröd,korv och svenska jordgubbar. Tack FARMOR & FARFAR!
satt oss ibilen och åkte mot furudal....





   



 



Där mötes vi upp av fam i hackmora och fam i Mora.
fikade lite och sen var det dags för maten.
Chirster och mike var lite lätt runda under fötterna. :)
Robert gjorde ALLT för att komma ikapp... nej då...
När vi hade fått i oss lite mat tog jag Tyra,Svea och ida med mig för att
åka och se på deras majstångresning.
Tyra och Ida dansade lite.






Sen åkte vi tilbaka och intog efterrätt...
Dagen var lyckad, men det var tråkigt att Anders inte kunde följa.
Vi var hemma vid 2 tiden då sov båda barnen gott och jag med..


Kommentarer
Postat av: Ingela

:-) Hi hit nu har jag hittat hit! Åh vad vacker du är kvinna. Puss på dig

2009-06-23 @ 08:52:52
URL: http://ingelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0