Mormor och bad...

Dagen började med att jag och barnen tog en tur till falun för att hälsa på mig mormor och kusinen med morbror från sthlm..
Tittade även förbi hos moster för att hämta en dräkt som jag ska å låna..
Vill så gärna ha en kopparbergs dräkt som att jag är från kopparberg och hon hade en... vad bra...passade perfekt oxå...



 



När vi kom hem tog vi och åt lite lunch sen packade vi väskorna och gick ner till gopen för att bade...
Vi hade en jätte mysig stund....
Svea fick sitt första dop,inget hon gillade då det inte var 37 grader utan 23 i vattnet.... men vi andra badade och hade skoj..
Vi träffade tyras fröken från dagis och grannarna var där på båda sidorna...







efter en stund gick vi hem och fixade till oss för att gå över till grannen som bjöd på mat.... super gott!!!!!

Imorgon blir det en liten städning av huset innan jag tar barnen och bosätter oss på stranden..
Är det någon som har tråkigt vet ni vart vi är.. ni är så välkomna....



   




Kommentarer
Postat av: Malin

Vi som badade i gopen idag! men ni var ju inte där! eller var ni på den andra stranden?

2009-06-29 @ 22:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0