ok....

vi testar...

Idag bli det mys för hela slanten.....
Skjutsade Tyra till dagis åkte sen och köpte frimärken och la korten på lådan,
Så nu är alla kort ute...
Nu är det bara att vänta på svar  ;)

Anders är borta nu i 2 dagar hemma några timmar sedan borta igen till på söndag.
Sen har han sommarlov..
Tyra går även hon sist veckan på dagis sen sommarlov..
Och hur ser planerna ut  ja inget planerat än så länge.
Sommarland
Orsa björnpark
Furuvik
Ja några av ställerna vi pratat om sen får vi se.

På fredag blir det troligtvis att grilla med Camilla.
Hoppas att vädret tillåter oss att åka och mysa lite.
Någon som vet ett bra ställe?

Imorgon måste jag ta tag i huset och städa,

Hur många är det som har börjat fatta vad som händer på bloggen?
några vet tex, maria,johanna.

Det var tur igår att jag inte tod mig ut för att vattna eftersom imorse så regnade det och
har gjort det under natten oxå.
Så det vart inte för mycket vatten..

Just nu ligger Svea bredvid mig isoffan och kollar på tv. själv ska jag lägga mig ner och vila lite.
Ha en bra dag.....

A=15
S=120
R=20
RU=50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0