Sågmyra marknad.....

Idag var det dags för årets marknad i Sågmyra..
Inte mycket att hurra för med jätte roligt..
var även in på calemero en sväng,mycket fint som vanligt.
Ska ner i morgon igen för att köpa blommor, hoppas det finns några kvar bara....

Idag gjorde jag en beställning på ellos då dom hade 70 % på nästan allt.
Alla skulle ha gått på 2000kr men jag betalar 800kr då var det även lite saker till Maria... Bravo..
det vart även bara saker till mig...
Kläningen som jag beställde förrut som ´fanns men inte som sen fannsi rosa och sen inte fanns nu igen så jag testar att beställa den igen HOPPAS jag får den nu och att det är snygg på mig oxå...
Jag började kl 07.30 att titta runt,en halv ett fick jag egenom beställningen då min dator la av både 1 och 3 gånger innan vi var sams och nu märker jag att "m" knappen börjar ge upp...K är redna borta så där får man trycka ner fingret för att den ska fungera...Maria kolla med bror din ;)
Nu måste jag ge Svea mat innan det är dags att hämta Anders vid flotten...

A=10
S=100
R=70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0