Sol...

Det var inte så mycket till städ idag men badrummet fick sig en ordentlig tvätt ialf.Skönt..
Det vart en dag ute igen fast med en del innomhus oxå.
Trodde det kulle bli svalt idag men ikke. gick ut och la mig i solstolen en stund och somnade och när jag tittar upp efter en stund ca 15 min så sover Tyra som stock bredvid mig. Rumpan i vädret, la henne till rätta och lät henne sova en stund.

Hon som bara skriker och gråter hela dgarna behövde det fast hon borde fått sova längre....
Men nu vägrar hon sova så det var synd att hon amnade men jag orkade inget mera.
Jag känner mig som världens elakaste mamma nu, jag blir så arg på henne när hon inte lyssnar och bara skriker så det blir att jag oxå skriker inte bra.....försöker verkligen inte göra det med till slut går det inte längre... Vad ska jag göra....detta är inte bara trots!!!
Vill inte vara en sån elak mamma!!!

Imorgon är det dagis igen,jag hoppas att det kanske blir en liten ändrig på hennes/mitt humör då.
Men imorgon är det en hel del om ska göras.
Många tele samtal + att jag måste skicka lite sms till lite vänner.
JAG ÄR URDÅLIG PÅ ATT HÖRA AV MIG.....FÖRLÅT!!!!
Men jag ska bli bättre... 

 Nu på kvällen hade vi möte med BF i sågmyra...Det kommer hända en del sker. roligt....
Nej nu ska jag dra mig...


GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0