Söndag.....

I går hade vi besök av Anders chef med sambo.
Vi grillade lite och hade trevligt.

Vi började med att städa och fixade lite,
Satt igång med maten och anders fixade lite ute sen tog han över maten...
Vid halv sex kom Joonas och Therese...



Vi bjöd på snittar till förrätt
Råddjurs sadel och grillade rotfrukten men yoghurt& timjan sås.
Egenvaniljglass men blåbärspaj och kladkkaka.
Vin och öl servrades oxå..
Jag tog mitt första glas i går men det räckte oxå hela kvällen...
Ville inte dricka förmycket första gången :)
Jag ammar ju fortfarande så det var en bra början....



   


Vi satt ute nästan hela middagen igenom. desserten tog vi inne då vi ville slippa myggen..
Kvälllen flöt på och vid halv ett gick vi och la oss.

Dagen idag började med En hotell frukost som aldrig har setts i detta hus :)
Therese och Joonas åkte hem och jag och flickorna åkte in till stan för att fixa lite saker.

Anders är på flotten i kväll med en svensexa, jag och flickorna är hemma och tar det lungt.
Båda har badat en i balja och en i diskhon...


Nu ska jag diska den andra omgången av gårdagens middag. sen sova...ska på lekträff i morgon....



Mina älskade prinssesor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0