Sortera...

Har äntligen tagit tag i min garderob som ser ut som fan. Nästan alla kläder låg på golvet,men inte längre,,,skönt...
Min tvätt som hänger ute som var det sista i tvättkorgarna är jätte blöta,måste tvätta om det då kläderna är fulla i pollen. uch...

Ihelgen är det Sågmyra marknad, trevligt....DÅ blir det besök på byn...Lördagen då blir det parken på kvällen jag hoppas Tyra är snäll och inte så trött så att jag kan ta dom med mig...

Idag har det varit en lugn dag.. var in till stan en snabbis för att fixa en båtsak till Anders sen åkte vi hem igen och bara slappa.
Har nyss hämtat Tyra från dagis så nu blir det lite städ innan det är dags för middagen,Anders kommer hem ikväll.. skönt...

Imorgon är det studenten för många skolbarn...längtar tillbaka till min student, tänk om man fick ha studenten varje
år var roligt man skulle ha....
Funderar på om vi ska följa med Anders till orsa och se dom springa ut eller om vi väntar till falun går ut...
Tyvärr så känner jag inga i år som tar (som jag vet) studenten.

Nu ska jag börja plocka och lägga in tvätten i maskin igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0