Stugan..

Igår efter att jag hade klippt gräset och Tyra lekt med grannen,
 så gjorde jag en sen/tidig lunch/middag och sen pakade vi väskorna för att ta oss till stugan..
När vi kom till stugan fick vi besök av Markus, Mathilda och Anthony.
Vi grillade lite korv och myste.
Robert kom även upp en sväng.
Det är så skönt där uppe förutom alla j*a mygg...

Vi hade den "bästa grillmästaren" på plats oxå vid korvgrillningen.
:D



Vi var 7 st som skulle äta???
hmmm + att 2 korvar ligger under gallret....  :)



Barnen som väntar.....

   



Kvällen avslutades med att grabbarna tog sig ut i skogen för att "Kolla" björn medans vi tjejer vart kvar hemma och fick försöka få barnen att sova..
när 1 somnade vaknade den 2:a och var ledsen då vaknade den 1:a igen och så höll vi på ett tag..
Men jag hade jätte trevligt.
Jag och Mathilda fick en hel del sagt :)



Barnen tittar på film.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0