Tiden går...

Igår hade vi en jätte trevlig dag.
Vi hade besök av älskade Camilla....
Jag och tjejrna tog hundarna för att gå en promenad på ca 1 ½ timme.
Stannade en stund på kontoret för att skriva ut dopkorten, så nu ska jag bara sätta på frimärken sen ska dom postas.
När vi var på väg hem pep det i telen från Camilla, hon kom och mötte oss efter att hon hade tröttnat på att hoppa mensans hon väntade på oss ;)
Gjorde lunch,sen fikade vi hoppade och pysslade lite eller ja Camilla och Tyra...
Sen var det dags för middag och sängen för Tyra.
Camilla åkte vidare....  :(

Idag var det dags för bvc för Svea.... 2 sprutor och vägning. 4520g 59cm
Hon tyckte inte om att få sprutorna,men det gick snabbt över...
Vel hemma tog jag tag i gräset.. gick och hämtade Tyra för att sedan åka och handla lite och sen ta resten av gräset, det är en stor gräsmatta som ska klippas.......
Hoppade en stund med Tyra innan det var dags att göra middag.
Kyckling gryta med klyftpotatis,,,

Nu ska jag snart ut vattna blommorna och landerna då regnmolnen försvann...

A=15
S=100
RU= 50
RY= 50


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu tror jag jag börjar fatta, va duktig du är. S=100

: )

2009-06-09 @ 22:22:04
Postat av: Milla

Du ökade till 15 DUKTIGT!!!!!!

Tack för underbar dag

puss

2009-06-09 @ 22:57:44
URL: http://mirrka.blogg.se/
Postat av: michaela

ANONYM: vem?

Camilla: jag vet jag försöker hahaha

2009-06-10 @ 07:39:12
URL: http://michaelaloow.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag skrev inte mitt namn, förlåt !!! Har jag fattat rätt ?

2009-06-10 @ 19:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0