Tisdag...

Ja dagen kommer se ut som igår.
Först nu ska vi åka in och handla innan solen lir som varmast. sen hem och packa för att inta gräset vid Gopen idag igen...

Glömde skriva att Svea fick bada för 2:a gången igår och efter det dopet somnade hon gott på filten under parasolet naken :)
Nu ska jag väka Tyra så vi kan börja dagen...
Måste ju jämna ut solbränan lite :)

Ja stranden vart det :)
Vi hade en jätte ttrevlig dag med många vänner..
Sol och bad hela dagen...
imorgon blir det massa fika som ska med oxå, så Tyra slipper äta upp alla andras fika ;)







Kommentarer
Postat av: roppert

Vissa har det bra... ;) Själv är man förkyld å nerbäddad med 25C utanför.

När vill ni ha regn då? Jag ska planera vilka veckor jag ska ha semester nämligen... :)

2009-06-30 @ 11:17:15
Postat av: michaela

ja du jag vet inte om vi vill ha något mera regn så du får nog stanna i kalmar :D nej då.... vi vill alltid ha dig här......

2009-06-30 @ 11:41:15
URL: http://michaelaloow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0