3 år...

Ja idag är det Tyra´s 3 års dag.
Gud vad fort det har gått. Tyckte det var nyss hon kom fast ändå inte.


Här är hon bara någon timme gammal..



Här är bussfian idag.

Vi började dagen med att gå in och sjunga för henne, hon låg kvar i sängen och bara vred sig men när vi hade sjungit klart och vi sa att hon hade ett paket då vart det fart på henne :)
Hon fick en nalle som man kan spela in ett meddelande på och när man kastar den till varandra så pratar den..
 När vi kom ner så fick hon titta ut genom fönstret och där hade vi satt upp en gungställning till henne.Hon skulle ut på en gång och gunga, så på med kläderna och ut.
Anders och Ian var ute i går kväll/natt och monterade ihop den, jag hjälpte till på ett litet hörn :)

Nu är hon på dagis och blir firad och jag ska baka lite tills ikväll.
Skulle behöva handla men jag har ingen bil så jag hoppas det går bra ändå.. ;)
ikväll kommer farmor och farfar
Min moster ssamt kusin med sambo
och på em kommer camilla..
Men på söndag då är det barnkalas för hela slanten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0