Avslutning...

Igår var det avslutning på dagis Fast det är många barn som kommer gå kvar i sommar,men för 5 åringarna som flyttar till skolan i höst.
Tyra som var lite hängig satt i Barbros knä under hela framträdandet och inte ville hon sjunga heller,men jag förstår henne och är så hes så det gör nog väldigt ont i halsen.
Vi åt lite korv och lekte med dom andra barnen.
Farmor följde med oss och det var jätte trevligt....

Idag fick hon gå till dagis fast jag ska hämta henne efter lunch,men bara så att hon får lea en stun och jag kan få vara själv med Svea lite...
Svea ligger just nu i sitt gym i sina nya villervalla kläder (tack åsa) och pratar med alla djuren.

Ikväll är det vip kväll på Calemero,ska ditt och fynda lite provollektion hoppas jag hittade jätte mycket fint sist så jag hoppas även kuna göra fynd denna gång....

Nu ska jag vila lite innan det är dags att hämta Tyra igen,....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0