BLG.....

Idag var det en skön dag.
Åkte till barnenshus och fick en ny trehjuling till Tyra gick över på dollarstore och shopade lite till kalaset, hade inte så mycket av allt jag behöver så det är bára att leta vidare..
Sen en sväng till kupolen och tittade runt lite gillar affärerna mycket bättre där än i Falun finns mycket mera barn kläder där.
Sen åkte jag till Gustavs för att hämta hamburgare som Anders ska ta med sig til sthlm i helgen.
Träffade Maria på mc för att inta en snabb lunch som drog ut på tiden så jag fick köra race till sågmyra för att hinna hämta Tyra.
Svea som är en helt underbar tjej sov hela tiden under fm aktiviteter..
Även i natt, hon somnade vid åtta vakade vid tio åt somnade vaknade vid två tre tiden åt och sov till sex för att äta igen. åt igen en stund senare för att sedan somna i bilen och sov till kl ett... Ibland har man det bra...  :)
Nu sitter hon bredvid mig och är lite kinkig, förstår henne..

Fick även veta just att en gammal arbetskompis läser min blogg roligt...

Nu ska jag tvätta och fixa lite inför kvällen

Kommentarer
Postat av: Åsa

Behöver du hjälp med att hämta Tyra någon dag så hör gärna av dig, slipper du köra race hem : )

2009-05-08 @ 11:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0