Bloggare...

Undra om det är sommar ute ;)
För nu har man inte tid ork eller lust att uppdatera sin blogg hela tiden :)
Vi njuter av solen och våra barn.
Men när alla barn är sjuka ja då hittar jag på lite att skriva om bara för att det ska hända något..  :)

Tyra ligger i soffan och har somnat, starkas liten.
Seva ligger och vet inte riktigt om hon ska vara vaken eller sova vidare....
Hon är så dutig på att sova så hon borde vara vaken på dagen. Igår somnade hon vid nio och vaknade vid fem inget nattmål i natt heller, ja hon är ju glad så det borde vara ok,men jag funderar ändå på att börja med ersättning, känns inte som att det finns något kvar i mjölkfabriken ;)

Vågen är på min sida igen och det känns jätte bra, nu var det - 4 kg till nu är det bara 10 kvar.... hmmm jag måste bli
bättre på att träna, har ju en crosstraner i källaren men använder jag den nej,men det ska bli ändring på det....

Käningen jag skrev om förrut att jag beställt är SLUT!!!! nej vad ska jag nu ha på mig.... Okey jag testar en annan färg men jag tror inte det kommer bli lika fint..... skit oxå......

nej nu måste jag umgås lite med Svea jag hör hur hon ligger i vagnen och pratar.....


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0