Brand...

Igår så fick jag ett sms av johanna som undrade vart det bran, lite förvånad ringer jag upp och får veta att det briner i gopa.. tittar ut genom fönstret för att se om jag ser något men nej inget...
ja ja hoppas att det bara är en liten skogsbrand eller liknande...
Efter en stund ringer telen det är hackmora  som undrar om vi är ok. ja.
får veta att det ska vara i prossgårdarna ringer åsa dom är ok men får veta hos vilka...... ut på dt.se för att se bilder och läsa lite.... dom han få ut lie saker och dom klarade sig allihopa tack för det.....

uch min värst mardröm är att det ska börja brinna.

men nu något mycket roligare.
äntligen ska jag få ett till kusinbarn
GRATTIS
 MARIA och LARS som ska bli föräldrar i dec...


Tyra har klarat sig igenom 3 nätter utan att kissa i sängen tänk att det gick så bra,men jag vet det kommer ske en olycka en natt,men det är ok...
Så snart är det nappen som ska tas bort sen är hon fri från allt..

vi hade kalas hela dagen igår.
Först kom mamma och bengt och tessan hit för att fira Tyra som blir 3 år på torsdag
vi år lite tårta och tyra öppnade presenter en stor pol och hopprep fick hon.
sen bar det upp till hackmora där det vart mera kalas då Anette fyllde år.

vel hemma fick tyra sig en skål med yoghurt innan sängen och jag och Anders gjorde oss kvälls mat
Nybakat bröd med colslow och dressing och biff...Supersmaskikt...

IDag blir det lek hela dagen
först kommer Estell med familj sen på em kommer camilla.


Kommentarer
Postat av: Kusin

Hihi vad du är gullig =) Puss å Kram

2009-05-11 @ 09:05:47
URL: http://mariahedberg.blogg.se/
Postat av: Malin P

Klart ni ska komma!!!!

2009-05-11 @ 15:21:50
URL: http://mjolkkossans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0