Kalas....

I söndags hade vi kalas för Tyra.
Tyra och Anders började dagen med att åka på knytte, själv började jag baka som jag hade gjort hela veckan.
Hade en del att hinna med till´s kl 13.00 då kalaset  började.
Baka pynta ducha fixa ja jag han precis men det var på håret, kl 12.55 står jag och plattar håret när första barnet kommer, slänger mig ut för att välkomna dom och slänger upp lite ballonger och serpentiner... fint ska det vara... In igen och forstätter platta. sen börjar det rulla på med barn.
Dagen till ära så hade vädergudarna ställt upp med strålande sol och värma jag tackar jag,...
Det som hade varit blåsigt dagarna innan och på måndagen ocg fram till idag har det regnat...hmmm jag har tur...
Kalaset rullade på fint och Tyra fick många fina presenter.
När alla hade gått hem så började vi göra mat Farbror christer med familj stannade kvar på middag. jätte trevligt faktiskt.
Kl 20.00 satt jag mig ner för första gången ocg då vart jag sittande. Tyra somnade fort och jag kunde inte vara vaken specielt länge själv....Men jag är jätte nöjd med dagen och jag tycker jag gjorde ett bra jobb ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0