Kalas...

Jag önskar att jag kunde lägga ut kort!!!

Men jag och Svea gick till Calemero för att köpa en present till Malin, Tack Magnus för att du kom ihåg vad Åsa köpte allt vart så mycet enklare då..
Sen gick vi för att hämta Tyra på dagis för att sedan gå upp till Malin.
Där möts vi av "pippi"...hahahaha Malin hade fått en skattkarta som hon skulle följa och vid varje skatt fanns ett klädesplagg att sätta på, sen fick hon inte veta mera..hmmm undra vad som kommer hända...
vi blev bjudna  på smörgåstårta och fika super gott (den var jätte god Malin bra jobbat ;) )
Jag hoppas du får en bra dag och att något spännande händer :)

Nu är vi hemma och Tyra leker, jag ska diska och sen blir det en omgång chokladbollar och gräddning av kakorna som ligger i kylen och väntar...



Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får mobilblogga istället ;-)

2009-05-13 @ 20:58:44
URL: http://esteline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0