kort...

Tack Maria för att du ville ta kort på Svea idag.
Skulle börja dagen med att klippa gräset men det var så blöt så vi åkte till Maria istället, slog på sjöjungfrun till Tyra men vart sittande en stund själva oxå.. Men sen tog vi lite kort å Svea eller ca 100st....
Tyra ville självklart oxå vara med, så det blev några med henne oxå.
Fikade lite (hemmabakade bullar )innan  vi gick ut för att leka en stund innan jag stoppade tjejerna i bilen för att fara hem.



   
En sovande Svea & trött Tyra                                                 SyskonKärlek      
                                         
När vi kom hem gjorde jag bacon pannkaka och sen bar det av ut för att klippa gräset, Nu är det gjort.
Men jag måste g över igen, måste bara vänta på att det ska resa sig lite så jag ser vart jag ska göra om.
Det är bra träning och faktiskt rätt så roligt att klippa (jag vet att ingen tror mig nu men det är sant).

Svea ligger på golvet med Tyra och kollar på nike.
Tyra är inte så kry,snoret rinner och hon är hängig, känner mig själv inte heller så pig.


Tyra dagen då jag och Svea kom hem från BB. 39 graders feber.




Svea 3 dagar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du fått nyhetsbrevet denna gång ? Vi fick nämligen tillbaka din adress igen med error :(

Har du inte fått så kan du väl mejla mig får jag försöka igen :) Kram

2009-05-25 @ 22:16:25
Postat av: Sigge

Vilka söta bilder!

2009-05-26 @ 14:34:43
Postat av: Mathilde

å va söt dom är.

2009-05-29 @ 17:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0