Lager...

Idag kom Maria och Sofie och hälsade på en stund innan vi bestämde oss för att åka till Lager och titta.
Hade fått in mycket fint, hittade en klänning som ska vara min i sommar..Hahahah
Vi gick även i på Calemero och tittade det jag skulle köpa var ju så klart slut..Typiskt.

Sen åkte vi till bvc för vägning av Svea.
4220g
56 cm.
Stora tjejen.. nja men hon går ialf upp i vikt.
Ihelgen blir det lungt, ska baka lite ör på söndag kommer mamma och bengt för att fira Tyra.
(så camilla måndag em passar bäst?)
Ikväll blir det mys med flickorna. kanske pizza dags?
hmmm det lät gott, det får det nog bli.
någon som vill vara med?

Svea ligger just nu på golvet och pratar medans Tyra är hos Malin och leker.
Jag sitter och äter Godis som jag INTE får göra,måste verkligen ge mig med detta.....

Nu börjar helgen...

Kommentarer
Postat av: Åsa

När man bestämmer sig för att inte äta godis, då gör man det ännu mer tycker jag. Magnus har köpt chips, smarto när vi båda kämpar.

Kram

2009-05-09 @ 07:34:12
Postat av: Milla

Måndag em it is.

PUSS

2009-05-10 @ 01:05:10
URL: http://mirrka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0